torek, 1. junij 2010

roma

ah, parkrat se obrnem in že je tukaj junij!! in porkamadona, že en mesec tale blog stagnira. (medtem ko jaz pridno brskam po drugih blogih in se jezim, če so objave stare več kot teden, ker ni noega materiala za prešnofat:)

prav hecno je, kako se mi čas lahko ustavi.....in potem čakam, kdaj se bo kaj zgodilo.....in čakam....in čakam.....in pomislim, kaj pa če bi JAZ morala kaj naredit, da se čas spet premakne? in mignem s prstkom (tako, čisto malo, narahlo, z mezinčkom) in vvvvvvvvrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuš!!!!!! se usuje po meni vse, kar se je nabiralo.
da ne bo kdo narobe razumel- zdaj sem nadvesela, ker imam polne roke dela, nadvesela! samo hecno je, v kakšnih valovanjih se stvari dogajajo. tak tidal wave je zdaj prišel in me odplaknil naprej, v malo manj poznane vode, kar je čisto fajn. je zaželjeno. novosti. sveže žemljice :)

zakaj ROMA naslov? ker so 4 dolgoletne prijateljice za 4 dni skočile (no, prav- odletele) v rim, kjer smo bo babje čvekale, opravljale, se hihitale, sončile, bežale pred prodajalci kiča, si zaupne stvari govorile in priklepetale rimu naslednjih 45dni dežja!

zdaj pa na juriš!! :D
T.

Ni komentarjev:

Objavite komentar