torek, 23. marec 2010

sreča

torej ponovno odkritje
-pozabljenih (sonček, popolnoma sem pozabila, kaj pomeni martinčkanje)
-izgubljenih (grafik pen- enkrat med risanjem sem si ga gotovo zataknila v lase, kjer se je- glede na količino lasovja na moji glavi- tudi za vedno izgubil. ne izključujem možnosti, da ga najdem prav zdaj, ko sem dobila novega)
-in ukradenih (kolo!!moje kolo! moje že 5 mestno, staro, betežno in zvesto kolo....nažalost imam to nesrečo, da sem magnet za kradljivce koles. pa naj so še tako zarjaveli, nevozni, brez lučk in bremz in sedeža- ampak NE! ukradli ga bomo vseeno. pijani študentje, potrebni đankiji ali samo navadni nepridipravi. ah.....)
stvari.
T.

1 komentar:

  1. spet al kaj, ti pa res nimaš srečez kolesi, mobiteli in računalniki, ah svatri

    OdgovoriIzbriši